GRAFIK

Trenuj z nami na Mokotowie, Pradze Południe i Targówku
Pod grafikiem znajdziesz opis który ułatwi Tobie wybór zajęć

JUST JUMP FITNESS MOKOTÓW

PONIEDZIAŁEK - 17:00   ADAM

                                  BUNGEE FITNESS

                               grupa początkująca

 

PONIEDZIAŁEK - 18:00   PAULINA K.

                                         JUST PUMP

PONIEDZIAŁEK - 19:00   PAULINA K.

                                        TRAMPOLINY

                                         TABATA

PONIEDZIAŁEK - 20:00   ADAM

                                  BUNGEE FITNESS

             grupa średnio-zaawansowana

WTOREK - 07:00                 ADAM

                                 BUNGEE FITNESS

                          grupa zaawansowana

WTOREK - 18:00             PAULINA G.

                                         JUST  TRX

WTOREK - 19:00             KAROLINA

                                         TRAMPOLINY

WTOREK - 20:00             KAROLINA

                                         TRAMPOLINY

WTOREK - 21:00             DAGNA

                                       AERIAL JOGA

ŚRODA - 18:00                ADAM

                                  BUNGEE FITNESS

                               grupa początkująca

ŚRODA -  19:00                IZA  

                                         TRAMPOLINY

ŚRODA - 20:00                  ADAM

                                 BUNGEE FITNESS

                          grupa zaawansowana

CZWARTEK - 18:00          PAULINA K.

                                         JUST PUMP

CZWARTEK - 19:00          PAULINA K.

                                         TRAMPOLINY

 

CZWARTEK - 20:00          PAULINA K.

                                         SEXY PUPA

CZWARTEK - 21:00         DAGNA

                                        AERIAL JOGA

PIĄTEK - 18:00               PAULINA K.

                                         JUST TRX

 

PIĄTEK - 19:00               PAULINA K.

                                         TRAMPOLINY

PIĄTEK - 20:00                ADAM

                                 BUNGEE FITNESS

                                         grupa open

SOBOTA - 09:00              ADAM

                                BUNGEE FITNESS

                              grupa podstawowa

SOBOTA - 10:00              DAGNA

                                  AERIAL JOGA

SOBOTA - 11:00         TRAMPOLINY

                                         

JUST JUMP FITNESS PRAGA PŁD

PONIEDZIAŁEK - 19:00   IZA

                                        TRAMPOLINY

PONIEDZIAŁEK - 20:00   IZA

                                        TRAMPOLINY

WTOREK - 19:30             IZA      

                                        TRAMPOLINY

CZWARTEK - 19:00         IZA

                                        TRAMPOLINY

CZWARTEK - 20:00         IZA

                                        TRAMPOLINY

JUST JUMP FITNESS TARGÓWEK

 

PRZERWA - ZAJĘCIA ZAWIESZONE

 

PONIEDZIAŁEK - 19:00   IZA

                                        TRAMPOLINY

CZWARTEK - 19:00         IZA

                                        TRAMPOLINY

OPIS ZAJĘĆ W JUST JUMP FITNESS

JUST TRX - Zajęcia z wykorzystaniem specjalnych taśm, które bazują na pracy z ciężarem własnego ciała. Różne warianty ćwiczeń wykonywanych przy użyciu taśm TRX, sprawiają, że podczas treningu angażowane są wszystkie partie mięśniowe, przez co poprawiamy swoją siłę, równowagę, wytrzymałość i stabilność. Zajęcia dedykowane dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

BUNGEE FITNESS – to innowacyjny trening połączony ze świetna zabawą. Polega na wykonywaniu sekwencji ćwiczeń przy pomocy elastycznej liny bungee.
Doskonała zabawa i niezły wycisk w jednym. Podczas treningu pracują dosłownie wszystkie partie ciała, a szczególnie gorset mięśniowy stabilizujący kręgosłup.

JUST PUMP – sztangi - zajęcia przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, prowadzone z użyciem specjalnie przystosowanych do tej formy ruchu sztang. Zmiana obciążenia pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych grup mięśniowych oraz indywidualnej siły uczestnika. Zajęcia wpływają na utratę tkanki tłuszczowej, wzmacniają ciało oraz wydolność.  Efektem jest wysportowana sylwetka, bez nadmiernego rozbudowania mięśni. Zajęcia przeznaczone dla każdego.

SEXY PUPA - Trening wzmacniająco-kształtujący dolne partie ciała, ze skupieniem na modelowanie pośladków. Składa się z 15 minutowej rozgrzewki i półgodzinnego treningu właściwego. Regularne ćwiczenia zapewniają zgrabną sylwetkę , poprawę elastyczności skóry oraz wyglądu w okolicach brzucha, ud i przede wszystkim pośladków. Zajęcia przeznaczone dla każdego.

AERIAL JOGA – połączenie jogi, elementów fitness i akrobatyki za pomocą elastycznej chusty (hamaka), który jest podwieszony do sufitu. Hamak ma za zadanie odciążyć stawy osoby ćwiczącej i pomóc jej się otworzyć – poczuć specyficzną lekkość ciała i umysłu. Zajęcia pomagają rozgrzać i rozciągnąć ciało, a elementy akrobatyki dodatkowo je wzmacniają. Wykonywanie asan w powietrzu odrywa nas od codzienności, oczyszcza umysł, poprawia krążenie. Masujące ćwiczenia na hamaku wpływają na lepszą pracę naszych organów wewnętrznych. Jest to idealny trening relaksacyjny przy odrobienie zabawy i ćwiczeń akrobatycznych.

 

AERIAL FITNESS – połączenie jogi, elementów fitness i akrobatyki za pomocą elastycznej chusty (hamaka), który jest podwieszony do sufitu. Zajęcia aerial fitness są bardzo zbliżone do zajęć z aerial jogi (patrz opis) - tylko w swojej części zawierają więcej ćwiczeń wzmacniających oraz bardziej dynamiczne zmiany. Zajęcia te idealnie rozciągają, wzmacniają, ale także relaksują ciało oraz umysł. Zajęcia polecane są dla każdego.

 

TRAMPOLINY - Fitness na trampolinach to innowacyjny trening który łączy w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. Jest to specjalnie opracowany system treningowy, składający się ćwiczeń zaczerpniętych z innych dyscyplin sportu. Dominują tu szybkie skoki oraz dynamiczne biegi w miejscu. Nie zabraknie tu też ćwiczeń wzmacniających oraz rozciągania. Zajęcia na trampolinie wzmacniają i kształtują sylwetkę,poprawiają kondycję, są idealne dla osób chcących zgubić nadmierną masę ciała. Na jednych zajęciach można spalić aż 800kcal - 1000kcal. Mimo wysokiej intensywności trening jest polecany każdemu, gdyż nie obciąża stawów.

MOKO       PRAGA        TARG